tiistai 31. maaliskuuta 2015

83 päivää jäljellä

Aika täällä kaikista alun vastoinkäymisistä huolimatta on mennyt ihan älyttömän nopeaa. Meillä on koulua jäljellä enää reilut 10 viikkoa ja 83 päivän jälkeen tulenki jo takaisin Suomeen. Vermont pienenä osavaltiona on kaikin puolin mahtava ja kaunis paikka, joten tulen varmasti käymään täällä vielä monta kertaa tulevaisuudessa.

Meillä on parin viikon päästä Charlie Brown musikaali ja viikon päästä maanantaina on minun ensimmäinen lacrossepeli. Koti-ikävää mulla ei oo täällä ollu oikeastaan yhtään, koska oon niin kiireinen. Mulla on joka päivä koulun jälkeen joko drama club tai lacrosseharjoitukset.

Tykkään tositosi paljon minun ''uudesta'' koulusta (oon tosiaan ollut Chelseassa jo 5 kuukautta herranen aika) koska se on tosiaan vain n. 40 oppilaan high school + tietenki siellä on middle ja elementary school, mutta sinne on ollut paljon helpompi päästä ns. ''sisälle'' ja saada kavereita. Tosin mulla on edelleen välillä ikävä minun ensimmäiseen kouluun, mutta sille nyt ei voi mitään. En muista kuitenkaan oonko ikinä ollut näin onnellinen ku mitä olen ollut nyt Chelseassa ollessani.

Minun huone
1. Meijän koira 2. Starbucksin taidot kirjoittaa minun nimi. 3. Saatiin lisää tipuja ja ankkoja isäntäperheeseen! 
1. Minun arvosanat oli niin hyvät, että pääsin tuohon high honor listalle tms. 2 & 3 Koulussa oli ennen February breakia winter carnival joka oli ihan älyttömän hauska, sain myös uusia kavereita tuonaki päivänä. 4. Peruskouluruokaa
1. Tosiaan aloitin pelaamaan lacrossea :D 2. Red Devils



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti