maanantai 30. maaliskuuta 2015

Kuvat lokakuu-tammikuu

Laitan tähän postaukseen kaikki kuvat lokakuusta tammikuuhun. Vaihdoin perhettä lokakuussa, joten näiden kolmen ensimmäisen kollaasin jälkeen en laita enää mitään kuvia vanhasta perheestäni enkä koulusta.

1. Käytiin entisen isäntäperheen kanssa corn mazessa. 2. Minun eka kurpitsa. 3. Corn maze. 4. Corn maze.

1. Minun entisen koulun, Poultneyn homecoming. 2. Meizi. 3. Meizi ja minu paras kaveri. 4. Loppujen lopuksi homecoming oli vähän pettymys.
1. Valitin kaverille, että mulla on nälkä. 2. Se menee Dunkin' Donutsiin ja ostaa mulle 12 donitsia kouluun. 3. Entisen koulun kouluruoka, jonka kaveri makso mulle :DDDd

1. Mun uusi koulu. 2. Chelsea Public School. 3. Toi on se virallinen rakennus, missä kaikki minu luokat on. 4. Minun koulu, yks käytävä.

1. Chelsean ''keskusta''. 2. Joku kämänen kauppa. 3. Koulun piha. 4. Chelseaaa.

1. Koulun motto. 2. VERMONT RUNS ON DUNKIN'! 3. Kun jollakin menee yli halloween... 4. Koulun kirjasto.

1. Musikaalin ''pääsykoe'' jonka lauloin Amandan kanssa. 2. Kiinalaista hostisän ja siskon kaa. 3. Norwich Cadets. 4. Jääkiekkoaaa<3

1. Chelsean pizzaa. 2.3.4. Kouluruokaa

1. Kuvistunti. 2. Ihku maalaukseni. 3. Kuviksen tämän hetkinen ''projekti'' 4. Englannin luokka.

1. Montpelier. 2. Mun bussipysäkki. 3. Koulun Charlie Brown musikaali yaay.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti